Astu sisään Perfect Home -sisustusmaailmaan

Perfect Home -tuotteet luovat ainutlaatuista tunnelmaa pohjoismaisiin koteihin. Kevään 2022 kuvasto yllättää runsaalla ja monipuolisella valikoimallaan.

Perfect Home on pohjoismaiden johtava lahja- ja sisustusalan kotimyyntiyritys, joka tarjoaa kaikkea aidon näköisistä viherkasveista ja kodin sisustustarvikkeista aina Body and Soul -hyvinvointituotteisiin.

Konseptissa voi tehdä ostoksia mukavassa ja stressittömässä ympäristössä yhdessä hyvien ystävien kanssa joko kotona tai etäkutsuilla. Ihmiset kokoontuvat siinä yhteen mukavan sisustusillan merkeissä, jossa tuote-esittelijä on paikan päällä kertomassa Perfect Home -tuotteista sekä antamassa samalla yksilöllisiä sisustusvinkkejä.

– Visionamme on antaa paras mahdollinen kokemus joka kerta meillä asioidessasi. Palvelun vahvuutena on, että kun esittelijä tulee paikan päälle asiakkaan kotiin, pystymme antamaan aidosti henkilökohtaista palvelua, maajohtaja Jasmine von Schoultz kertoo.

Monta syytä lähteä tuote-esittelijäksi

Vuonna 1995 perustettu norjalaisyritys on ollut Suomessa jo yli kymmenen vuoden ajan ja toimii kolmella tavalla.

– Henkilö voi olla joko suoraan kuluttaja-asiakkaana tai toimia emäntänä. Jälkimmäisen roolissa järjestät kutsut kotonasi tai vaikkapa taloyhtiön kerhotilassa, ja saat monia rahanarvoisia etuja. Kolmantena vaihtoehtona on ryhtyä tuote-esittelijäksi, Jasmine valottaa.

Perfect Home etsii jatkuvasti uusia tuote-esittelijöitä ympäri Suomen. Aloittaminen on helppoa, sillä yhtiö tarjoaa perehdytyksen ja vahvan tuotetuen työhön. Jokaisella on oma motivaationsa lähteä Perfect Home tuote-esittelijäksi. Jollekin sisustaminen on se juttu, toiset ovat taas ihastuneet Perfect Home -tuotevalikoimaan.

Osa esittelijöistä tekee yhtiölle töitä täyspäiväisesti, jotkut varsinaisen toimensa tai opintojensa ohessa. Ansiotaso riippuu omasta panostuksesta ja mahdollisuuksista. Parhaat edut ja isoimmat myynnit tapahtuvat ihmisten kotona tai heille tutussa ilmapiirissä, mutta myyntiä voi tehdä myös etänä, esimerkiksi järjestämällä vaikkapa fb-livetapahtumia.

– Viimeisten kahden vuoden aikana olemme keksineet monia hyviä tapoja piristää myyntiä muutenkin kuin kasvokkain tapahtuvissa tapaamisissa, hän huomauttaa.

Vahva tuotetuki ja kuvasto

Kolmesti vuodessa, tammi-, huhti- ja elokuussa ilmestyvä 80–100 -sivuinen kuvasto esittelee aina kauden valikoiman, johon sisältyy uutuuksien ohella myös jatkuvasti myynnissä olevia toimitustakuutuotteita.

– Kuvasto on meille hyvin tärkeä, joten panostamme siihen vahvasti. Kuvien on ennen kaikkea esitettävä tuotteet sellaisina kuin ne oikeasti ovat, tyylikkäällä ja inspiroivalla tavalla ihastuttavassa ympäristössä, Jasmine huomauttaa.

Mikä parasta, kyseessä on sisäänostajien huolella ympäri maailmaa valitsemat korkealuokkaiset tuotteet. Valinnassa on kiinnitetty erityistä huomiota laatuun ja toimitusaikatauluun, sillä tavaran pitää olla ajoissa perillä, asiakkaiden saatavilla.

Tämän kesän viimeisimpiä uutuuksia on mm. Catalania, Zenz, Oceania ja Cereza -lasisarjat, jotka koostuvat värikkäistä espanjalaisista laseista ja maljakoista, kaikki kierrätyslasista valmistettuja.

– Myös hiljattain lanseerattu, ekologisesti tuotettu ja käsinvalmistettu Body and Soul -hyvinvointituotesarjamme on otettu hyvin vastaan, ja olemme saaneet siitä erinomaista palautetta, Jasmine von Schoultz kiittelee.

www.perfecthome.fi